Carcass
Beetle to BajAwesome
The Carcass team builds a Baja style bug with a left for dead VW Beetle and a stock Can-Am Maverick X3.
The Carcass team revives a junkyard bound Buick Regal. The left for dead chassis gets a slew of guerrilla style upgrades that triples the horsepower and improves handling.
Carcass: "A bargain for bones: The Chevy M1010". Jeremy and Jimmy take suggestions from the Powernation team on what to do with their Chevy M1010.
The Carcass duo fab up some custom body mounts for a first look at the Chevy M1010 and Willys Wagon combo. Plus, a sneak peek at the powerhouse that will drive it all.