Cars That Rock With Brian Johnson
When he's not wowing fans in one of the biggest and most influential rock bands of all time, AC/DC frontman Brian Johnson can be found behind the wheel of a powerhouse car. He's competed in vintage races all over the globe, now Brian's going into his next adventure – sharing his passion for the most magnificent four-wheeled vehicles!