Casey Anthony: Where the Truth Lies
Casey Anthony tells her story in her own words, offering a new perspective on the infamous case involving the untimely death of her 2-year-old daughter Caylee.
Remembering
Casey Anthony struggles with her trauma and realizes how it has influenced her strange behavior.
Casey Anthony revisits memories of her child’s disappearance and tells what she thinks happened.