Catherine Cookson's Tilly Trotter
While Tilly gets the cold shoulder from the villagers, the McGraths ransack her home, and her grandmother is killed. When Mark Sopwith finds her living in her grandparents' woodshed, he offers her a job as a nursemaid to his four unruly children.