Chasing UFOs
National Geographic presents: A trio of researchers investigates and dissects some of the most mysterious UFO encounters, alien abductions and military cover-ups associated with possible extraterrestrial life. In the search for truth -- and in many cases, truth might indeed be unexplained -- the team members bring three different viewpoints to the table, to keep things interesting at the least. Scientist Ben McGee, an archaeologist, field explorer and aerospace consultant, is a skeptic; adventurer Erin Ryder, who co-stars on Syfy's ``Destination Truth,'' is a ``skeliever'' -- somewhere between skeptic and believer; and UFO documentarian James Fox is the group's steadfast believer.