Chaotic
A group of friends find a portal to Perim, another worldly dimension, where Chaotic, a popular card game, is real.
The behaviour of Tom's new opponent baffles him; Tom learns that appearances can be deceiving; H'earring leads Kaz on a quest to scan the VileDriver.
Kaz enrages an unbeaten Chaotic player and fights for the honor of his favorite tribe; Tom gets a history lesson about Perim.
Tom and Kaz have an unexpected encounter with Bodal, who becomes the pivotal player in Tom's next battle.