Manson Speaks: Inside The Mind Of A Madman Manson Speaks: Inside The Mind Of A Madman
Retired LAPD Cold Case Detective, Cliff Shepard and researcher, Charlie Cook continue to investigate mysterious murders they believe are connected to Charles Manson and the Manson family. New witnesses reveal shocking new leads.