The Longshot
While recounting his unlikely rise, 81-year-old former Cincinnati Reds star Pete Rose reignites his quest for reinstatement into MLB more than three decades after receiving a lifetime ban for gambling.
After retiring as baseball’s all-time hits leader, a gambling scandal finds Rose banished from the sport for life.
Two decades after finally admitting he bet on baseball, Rose makes one last bid for reinstatement.