Charlotte
Yu Otosaka finds he has the ability to possess anyone for five seconds. He uses it for personal gain, but an an intrepid girl with powers of her own, Nao Tomori, confronts him and tries to get him to use his ability for good.
Yu and the team find themselves helping out a famous idol whose life is in danger after she finds out a troubling secret.