Cherif
Blood Ties
The body of an employee is found in the bedroom of a palace in Lyon. Capitan Cherif and his new partner, captain Adeline Briard, are given the case.
Investigating the double murder a successful novelist and his agent, Cherif and Briard are confronted with a complex family history.
When five people are found murdered in a retirement home, Cherif and Briard soon realize that the victims were simply collateral to a deadly revenge.
The murder of a chef in his own establishment plunges Cherif and Briard into the world of gastronomy and all the power struggles that power it.