After losing his job as a Dark Soldier of the Demon King’s Army for his lack of magic ability, 30-ish-year-old Dariel has found himself in a village of humans to spend his early forced retirement. But this unemployed magic-less demon has found a new calling as an adventurer! His second life might just be not so bad after all, as long the villagers don’t find out he’s not human.