Chimp Crazy
Monkey Love
Nurse-turned-exotic animal broker Tonia Haddix fights to retain custody of her "kids" -- seven chimpanzees bred for entertainment.
As Alan Cumming doubles the existing reward for Tonka's whereabouts, the filmmakers face an ethical dilemma.
While Tonka's fate becomes clearer, Tonia struggles to let go and dreams of opening her own island sanctuary where she can live among chimpanzees.