China, IL
Rewind, Pause, Pay!
Ronald Reagan returns to China, IL to exact revenge on Steve, who years earlier impersonated the former president in a kid's talent show on live TV.
Dean vs. Mayor
After the Dean loses control of the school to his arch-rival, Steve, Pony & Baby Cakes must help him regain the physical and psychological strength to take it back.
Student registration for the History Department sinks to an all-time low after the death of Harold, one of the faculty's best professors. Steve must come up with a plan to save their jobs while Frank becomes convinced that he's getting unsolicited attention from a paranormal being.