Chiruran 1/2
Strong, intense, and cute! The most laid-back Shinsengumi in history arrives!!An official spinoff series by Hashimoto Eiji (manga) and Umemura Shinya (story) of "Chiruran Shinsengumi Requiem." Here's the laid-back everyday life of the Shinsengumi warriors.