Chocolate com Pimenta
Chocolate com Pimenta is a Brazilian telenovela, set in the 1920s, starring Mariana Ximenes and Murilo Benício. It was produced and broadcast by Rede Globo in 2003 and 2004. It was written by Walcyr Carrasco and directed by Jorge Fernando.