Chota Shark
Chota Shark is a funny, animated series that takes place at the bottom of the ocean, the home of our characters, Chota Shark and his friend Crabo who tackle various situations created by Hammy and his friend, Robot.
Where Is My Food?
Hammy thinks of a plan to steal Chota Shark and Crabo's food. Chota Shark and Crabo discover their plan and decide to thwart it.
Chota Shark finds a bottle with a map to a treasure chest. Chota Shark and Crabo leave immediately to find it but need to tackle Hammy and Robot to reach the destination first.
Chota shark invites everyone except Hammy to his Birthday party. This really upsets Hammy and he arrives at the party in disguise, ready to spoil the fun.
A fishing boat captures hammy! Chota Shark and Crabo team up with Drono to rescue Hammy.