Chucky
Death By Misadventure
When teen Jake Wheeler buys a vintage doll at a yard sale, his young life will change forever.
Give Me Something Good to Eat
Chucky targets one of Jake’s frenemies, forcing Jake to either stop the killer doll—or help him.
Chucky reminisces about his first murder, urging Jake to make a choice—kill or be killed.
Jake’s bond with Devon intensifies as he teams up with an unlikely ally to outwit Chucky.
Jake and Devon progress their relationship. Enemies—and allies—from Chucky’s past show up.
Jake and his friends set a risky trap for Chucky that could have dire consequences if it backfires.