Ciudad prohibida
Lídia
A man who suspects his wife of betrayal hires Zózimo to investigate, but she is an old flame from the detective's past.
Zózimo discovers that Arlindo was investigating Laura, and although Pedro forgives her, she is murdered; Zózimo then hires Arlindo to investigate Marli.
Leon has a proposal for Zózimo; a fighter attacks the detective when he sees him taking photographs; Paranhos suggests an agreement.
Paranhos falls in love with Celeste after arresting Almir, who is later murdered; Gracinda tries to hire Zózimo, but he refuses.