Clean Sweep
Shelly Mohan is a super mom juggling the schedules of her three kids and husband, but her life is threatened when she is confronted by a crime from her past.
After realizing that she may have left evidence in Charlie's hotel room, Shelly concocts a scheme to destroy it at the police station.