Click for Murder Click for Murder
The burnt body of a 27-year-old man is discovered in a remote nature reserve in Scotland. All forensics were destroyed in the fire and detectives turn to Police Scotland’s Digital Forensics Unit to help solve the case. And, as this true crime documentary reveals, using ground-breaking techniques, they’re able to track the suspects through the digital footprint they think they have destroyed.