Close To Jesus
Thomas is overwhelmed with anguish and sorrow as chaos surrounds the burial of his Messiah. With his faith shattered and challenged by a series of mysterious events, it is only until he is able to witness the prophesy with his own eyes that his faith can be restored and he can go forth and spread the word of Christ.
Employed as a spy and given the task of investigating the threat posed by John the Baptist, Mary Magdalene is overwhelmed by John's powerful message of the coming of the Messiah. Gazing into John's-eyes before he dies, Mary has left with the certainty that her place is at the side of this great man, Jesus Christ.
Trusted as one of the chosen, Judas will be blinded by emotion and doubt. It will be his fateful decision that will seal the fate of the King of the Jews.