West Texas Investors Club
Deep in the heart of Texas, self-made multimillionaires Mike "Rooster" McConaughey and Wayne "Butch" Gilliam have earned their fortunes through good old-fashioned grit and determination. Now, Rooster and Butch are looking to invest their money in promising new business ventures…but only on their terms and in their territory.