Coco Chanel: Unbuttoned
The definitive portrait of Coco Chanel, the original influencer whose iconic designs such as the little black dress, costume pearls and Chanel No 5 perfume, remain symbols of luxury, style and power. Despite her triumphs, Coco remained an enigma. Until her death, she veiled the realities of her controversial life. This compelling documentary weaves together the truth of the woman and her work.