The eyes are on Cody Gakpo. Bolstered by family, friends and faith, he faces an important choice: will he stay with PSV, the club from his hometown, or go to the absolute world top?
You have got to do it together
As the season finale approaches, Cody is still in the race for prizes with PSV. The striker knows he has to perform and, with the summer transfer window just around the corner, the first clubs are preparing bids.
Time to go
With the league title out of sight, Cody is looking to the future. Several England clubs want to buy him, but if a departure seems inevitable, he is hesitant about a switch.
Cody puts his future in God's hands. After the transfer storm he more effective than ever. National coach Louis van Gaal is selecting him for the World Cup in Qatar, with Liverpool keeping a close eye on his performance.