Cold Case Files: DNA Speaks
Examining cold cases solved through advancements in DNA, along with help from victims' families, law enforcement and the public.
Fought Like Hell
When the blood-smeared car of 27-year-old Stefanie Watson is found in a Maryland parking lot her family hold out hope she's still alive. But when a jawbone is dumped in a local neighborhood, a missing persons investigation becomes a murder.
When 31-year-old Linda Slaten is brutally strangled in her Lakeland, FL home in 1981, a complex web of suspects emerges. The case takes a dramatic turn when a DNA hit exposes the sinister underbelly of a seemingly peaceful community.