Cold Valley
COLD VALLEY follows Detective Jackie Nichols as she investigates leads and searches for clues to unravel the mystery of the Lewis Clark Valley Serial Killer. Jackie believes the clues point to ONE SUSPECT... she knows his name... he's still out there and time is running out.
Between 1979 and 1982, five young people went missing or were found murdered in the Lewis Clark Valley. Decades later, Detective Jackie Nichols picks up the trail and begins her hunt for a serial killer who has evaded justice for over forty years.
Hunting a Killer
Detective Jackie Nichols continues her hunt for an elusive serial killer responsible for the murder and disappearances of five young people in the Lewis Clark Valley. This is her last chance for justice and time is running out.
Detective Jackie Nichols continues her hunt for an elusive serial killer responsible for the murders and disappearances of five young people in the Lewis Clark Valley; this is her last chance for justice, and time is running out.