Combatto per Vivere
In this documentary film, five boys, world renowned break dancers known as Knèf Crew, try to pursue their dream in a city where dreaming is now a privilege for few. This docu-film is interpreted by the real protagonists of the Neapolitan Hip-Hop scene.
Mariano
Mariano is tormented by the failures and the suffering of his past. An unexpected encounter will remind him of what he left behind.
Mirrors
Salvatore has no certainties in life, except one: sooner or later, the good deeds you do come back around.
Colours are like people. In order for them to work well together, you need deep bonds.
Matthew has a choice to make: follow his instincts or become what everyone expects him to be.