Commander in Chief: Inside the Oval Office
For thirteen days in October 1962, the US and the Soviet Union stood on the brink of nuclear war. This behind-the-scenes story shows how John F. Kennedy resisted the forces pushing him towards war and how he saved the world from total destruction.