Buy It or Build It
Chris LaMont loves old homes with great bones and potential, but his brother Calvin would rather get the whole wish list with new construction. Once their clients decide to buy or build, these brothers work together to deliver on the home of their dreams.
One Happy Family Home
A couple needs a new home for their growing family, but while a game room tops his wish list, she thinks a walk-in closet is more important. Chris and Calvin each work to turn their strict budget and tight deadline into a family home they'll both love.
A pair of first-time homebuyers dream of having an open floor plan with a rustic, modern kitchen and space for entertaining. Whether they build or buy, Calvin and Chris discover that delivering everything on their wish list is easier said than done.
Two fashionable newlyweds looking for their dream home call on Chris and Calvin to help them find it. While Chris has an enormous older home that's loaded with potential in mind, Calvin thinks his sweet lot could accommodate their lengthy wish list.
An ambitious couple wants a large home with an income property, games room and pool, and they want it all ready in just five months! Chris and Calvin have their work cut out for them as they race to deliver their dream home on budget and on time.