Connect Connect
Dongsoo leads a solitary life, hiding his identity from the world. His only joy and sole connection with the world is his music, which he uploads on the internet. His dream of living an ordinary life is upended when an organ hunter kidnaps him and takes his eye. Dongsoo discovers that he can connect to the vision of the person who got his eye. Through the connected vision, he learns that the taker is a notorious serial killer. Dongsoo now pursues the murderer to get his eye back.
Connection
Dongsoo loses an eye to an organ hunter, and is then connected to the vision of a corpse artist.
Odds are stacked against Dongsoo as he tries to rescue Z and the junkyard owner from Jinseop.
Irang and Detective Choi set out to Jinseop's atelier but their conflicting interests stir up chaos.