Connection
When respected narcotics detective Jang Jae Gyeong (Ji Sung) is forced to take – and subsequently becomes addicted to – a mysterious drug, his world is shattered. Framed for a crime he didn't commit and haunted by the death of a high school friend, he's plunged into a desperate fight for survival and truth. He teams up with reporter and old high school friend Oh Yun Jin (Jeon Mi Do), who’s trying to chase down a lead on the new drug after witnessing a woman die in front of her. Jae Gyeong must navigate a dangerous web of corruption, blackmail, and long-buried resentments among his affluent former classmates-turned-suspects. Can Jae Gyeong figure out who’s behind the spread of the drugs ravaging the city and clear his name?
Someone tries to stop Jae Gyeong from investigating Jun Seo's death, but it doesn't stop him.