Construction Squad of Car City
Ethan the Dump Truck, Edgar the Excavator and Charlie the Crane are the ingenious members of the Construction Squad ! When there is something new to build in Car City, it's the Construction Squad we call for! Edgar, Ethan and Charlie are always happy to improve this beautiful town and please its inhabitants!