Control Z
Birthday Girl
Javier starts at a new school where he meets the hyper-observant Sofia; a student's shocking secret is revealed to the school at large which stirs things up.
The anonymous hacker exposes more students' secrets, with dramatic consequences; Sofia investigates, as friendships are tested.
Gerry escalates his aggressive behavior toward Luis; the hacker turns up the heat until the situation reaches a boiling point; Sofia receives threats.
Sofia's anxiety over the hacker threatens to overwhelm her; Raúl throws a big party for all the students; Natalia needs money.
Raúl and Javier try to get along while helping Sofia track down the kidnapper; the hacker threatens to expose everyone's secrets.
Raúl and Sofia look into an incident from Javier's past; Gerry continues visiting Luis in the hospital.