Control
After a chance encounter in the airport, former lovers Natalia and Majka work on reconciling their turbulent past. They weigh their own feelings against new relationships and personal happiness to determine if their love is worth the fight.
Majka and Natalia, two women with a compelling history, run into each other at airport security after many years apart.
Warsaw at night, neon lights and karaoke. We get to know the story of Majka and Natalia's first kiss.
The first conversation between Majka and Natalia after many years brings back painful memories of their separation.