Conviction Conviction
On 17th October 2008, Paula Poolton went missing; her body was found 11 days later in the boot of her car. During the police enquiries, it was revealed that Paula and a man named Roger Kearney had been having an affair. Their relationship soon became the focus of police investigations.
In this series we meet Louise as she investigates a case, looking for evidence that could present grounds to bring an appeal - and ultimately overturn the conviction of a Southampton man in prison for the murder of his secret lover.
Glyn Razzell was convicted of murdering his wife, Linda in 2003. Her body has never been found and Glyn has always protested his innocence.
In this episode, Louise digs further into a potential new line of inquiry. She meets with a former detective superintendent who says there could be a link between Linda and convicted double murderer.