Copa del Rey 2021-2022: everybody’s cup
Everyone’s Cup is the insider’s account of the most popular and oldest competition in Spanish soccer, seen and heard as never before. Before reaching the grand finale at La Cartuja Stadium, the road takes us to places like La Salera, Utrillas, or Mancha Real, where we will hear the stories of Óscar Quesada, Fran Carnicer, and Txema.
The start of the Cup leads us to discover stadiums and cities that will experience this competition for the first time. Utrillas, Náxara, O Carballiño, Linares, or Mancha Real will be our stars. The Night of the Epiphany will bring forth a magical evening with the return of Real Madrid to Alcoy, while Linares welcomes Xavi’s Barça, and Athletic visits veteran Óscar Quesada’s Mancha Real.
The grand finale of Spanish soccer will have Real Betis and Valencia as protagonists. Before that, they will overcome the second leg of two semi-finals, in which everything is possible. We’ll learn about Gayà’s suffering to be in that lap and how Borja Iglesias felt after scoring the goal that took them through to the final. La Cartuja awaits the fans eager to cheer their team to victory.