Corduroy
Corduroy and his friend Lisa experience the world from the point-of-view of an urban child, with the sights, sounds, smells, tastes and tactile sensations of a big, bustling, vibrant city. Lisa and Corduroy’s world is one where diverse people and cultures live together in a contemporary community.