Cosmic Quantum Ray
"Cosmic Quantum Ray" is a zany comedy-action-adventure series that brings the strange corners of the universe to the world of Earth teenager Robbie Shipton. Robbie represents Earth as a member of Team Quantum - an elite, eccentric team of heroes that saves the Universe almost every day, and hopefully in time for Robbie to get to his third-period Science class!