Crime in Progress
When officers conduct a routine welfare check on a disabled man and his elderly mother in Racine, Wisconsin, they uncover a shocking scene inside the home. What starts as a simple call unravels into a violent, unpredictable chain of events — all captured in real time on body-worn cameras and surveillance video.