Crime Scene Solvers
When tackling a crime, the investigator's only solution is to make the clues talk! There is no such thing as a perfect crime. Assault, kidnapping, murder. The culprit always leaves traces behind him. To hook the viewer, all the clues involved in the story are laid out in a CSI forensics lab, staged very aesthetically.