Criminal Planet
The latest trends in global crime and the increasingly complex challenges faced by law enforcement.
The Albanian Mafia's International Cocaine Empire
A South American tsunami of cocaine has flooded Europe and at the center of it is the fearsome Albanian mafia and its deadly alliance with Colombia's biggest cocaine clan.
A coalition of Chinese Triads, a Myanmar insurgent army, Thai drug runners and Australian biker gangs use Thailand as a narcotics super highway.
Two oligarch former owners of Ukraine's biggest bank stand accused of embezzling billions of dollars by means of fraudulent loans.
The impact of South American cartels and an Australian immigration law leading to bloody turf wars.