Crossroads
When her 5-year-old son vanishes into thin air, Sophie Cross decides to take matters into her own hands-by joining the local police force to continue the hunt for him.
A New Beginning
Sophie's first case as a detective for the local police is a dead body found in the car trunk of a small-time drug dealer. Only Sophie believes the dealer is innocent.