Cry Babies Little Changers
The Little Changers are the little nature protectors. Their mission is to take care of the planet and teach the Cry Babies that, through small everyday acts, the environment can be improved and cared for. They will raise awareness among the inhabitants and give them alternatives for not harming the planet.