Cuando me enamoro
The fate and intrigues of Josefina and Roberta lead Jeronimo to mistakenly believe that Renata had a relationship with her half-brother Rafael, and that when he felt betrayed and used by her, he committed suicide.
Roberto's two daughters are born on the same day and he does not know what to do to make Pepa stay away. Pepa gets furious when she finds out that Roberto's legitimate daughter was born the same day as hers.
Pepa steals Regina's daughter and registers her as her own. Regina grows up under the name Renata and with a different family, estranged from her real mother.
Gonzalo gets excited when he finds out that his son Matias will return to the city. Gonzalo sees Rafael hugging Renata and asks if she has something to do with him, she tells him that they are just friends.
Fina asks Roberta to get away from Rafael. Roberta tells Rafael that they must escape together because her parents are opposed to their relationship.
Matias hears Fina insult Renata and defends her. Fina looks for Rafael and asks him to get away from Roberta, he refuses and she threatens him with a gun.
Matilde finds Rafael seriously injured and calls a doctor. Renata kisses Jeronimo unexpectedly and he accuses her of being a thief.