Culinary Road Trip
By travelling the roads of France, discover the cuisines of our regions with Julie. We often find that from one house to another, there are never two identical versions of France's most popular dishes! Julie takes you on a tasty journey through traditional recipes, local products, passionate producers... But also through cultures, landscapes, craft and architectural heritage.