Culte
Paris, 2001. The M6 TV station launched its first-ever reality show inspired by the Big Brother format. Isabelle, Raphaël, and Karim have less than four months to get Loft Story on the air—a daunting challenge for these young producers, all under 35. As pioneers in the 'real TV' scene, they must invent everything from scratch. Culte is a fictional series inspired by real events.