Curb Appeal Xtreme
Designer John Gidding, Horticulturalist Jamie Durie and Carpenter Rachel Taylor join forces to dramatically overhaul the front and backyards of homes. They tackle the most-challenging and extreme exterior projects to maximize any property's potential.