Cure
Cheng Ke (actor name), born into wealth, suddenly finds himself in financial ruin, forced to scavenge through garbage for his lost possessions. During a frustrated outburst, he encounters Jiang Yuduo (actor name), a terrifying gang leader who turns out to be his apartment's landlord. Unable to manage on his own, Cheng Ke becomes increasingly dependent on Jiang Yuduo's help, which the gang leader surprisingly provides. As an unexpected bond develops between them, their troubled pasts threaten to resurface, bringing dangerous complications. Facing mounting challenges, the unlikely pair must find a way to protect each other from impending threats. Based on the web novel "Antidote" by Wu Zhe, this is a 2020 Chinese animated series produced by Seven Stone Entertainment.