Curiosity
This expedition to uncover the truths behind life's most challenging questions tackles provocative and insightful topics, and as is always the case, one single question almost always cascades into several more.
Everything which has made America bountiful and powerful is a product of forces which date back billions of years. How have earth's ancient forces made America what it is today?