Curious Minds: Extraterrestrial Life
Extremophiles
Michael Summers, Professor of Planetary Science & Astronomy at George Mason University, explains how creatures that survive in extreme conditions on earth give us a broader perspective on what's possible elsewhere.
Michael Summers, Professor of Planetary Science & Astronomy at George Mason University, wonders if alien life forms may be utterly different from life as we know it.
SETI Has Been Listening A Long Time
Jill Tarter, co-founder of the SETI Institute, describes the organization's historical search for extraterrestrial life.